Wednesday, June 1, 2011

dah tak boleh nak date dengan shah jaszle lagi!

ohh..sedih..sedih...sekrang setiap hari selasa aku dah tak boleh nak date dengan shah jaszle lagi!...asmara dah habis...bile aku boleh date dengan abg shah ni..*muntah*

review siket tentang last episod Asmara ..

ehh..ending die macam tergantung jer kan!..mungkin kah ada asmara tiga?maknanya asmara dan zaliya hubugan dieorang masih sah kan la..

aku rasa bukan asmara 3 tapi Asmara The Movie..macam Nur Kasih The Movie tue..kan..?kan??

kemungkinan jugak tue..

alahai abg asmara awatla cheq ensem sangat..cair aku masa tengok kau minta maaf dengan melati  ..tapi sedih sangat..apelah perasaan nya yer bila bersalin tapi suami takde kat sisi..mau meroyan kot..tapi melati nampak tabah..dia maafkan asmara..nanti asmara the movie mesti akhirnya melati dengan asmara kan
eh aku ni buat cerita sendiri plak..rosyam nor ape kata buat contest ending untuk asmara..buleh aku join..

bila dah habis cerita asmara ni..rase takde la plak cerita malam yang nak tengok dah..anjasmoro dah abis..


wah layan Nora elena tak!..adik maria elena korang tau tak?tak tau?kalo tak caye pergi tanye die..hak3
adik sam bunkface sudeh..nora ni dulu satu sekolah dengan adik aku..dulu zaman sekolah ade gak ade aku cakap nora ni kawan sekolah die..tapi sebab die banyak buat iklan time tue..so tak berape kenal la..
Aaron aziz sangat-sangat macho...alahai..caring nya dia jaga nora..b..awak macam tue kan?awak pun caring jugak kan..(bodek siket)


nora elena adaptasi dari novel "kasih yang suci" korang bace?aku tak bace..sebab aku bukan peminat novel..kalau aku baca novel 6 bulan pun belum tentu abis..hehehe..

abg asmara jangan la buat i cair..hahaha..*motip?*





No comments:

Post a Comment