Friday, September 7, 2012

The strip

ini kisah benar.. 3 hari sebelum hari majlis perkahwinan aku..aku telah decide untuk pergi ke The strip alasan utamanya mesti lah nak cantik kan...masalahnya cantik ker?grr..

setelah mengintai-intai pitih dalam purse ku..cukup la untuk pergi ni.. so makcik aku adalah orang yang bertanggungjawab untuk membuat temujanji dengan beliau..niat di hati nak buat Brazilian wax...ok fine..kalau tak tau ape itu boleh google..tak kan aku nak citer plak kan.?

appointment pukul 6..

pukul 5.30 tak keluar lagi..memang rileks..bertembung plak dengan orang nak balik kerja lagi best..memang jammed lah..sampai jer kat The strip,curve

Gadis cina yang dipertanggungjawabkan untuk melayan aku..ahh..tapi semua kat situ staff die memang cina kot..propa betul..

masuk jer..die pun bagi brosur.."please wait here ya miss" ..

okay..

then, amoi tu pun panggil masuk bilik..miss tu tanya " this is ur 1st time do brazilian wax"?
me: ya..am nervous ..(mau kau tak nebes..buat nya aku menjerit satu mall dgr)

then,bila dia suruh bersedia..aku terus kecut perut..dalam otak tu masih pikir adekah ini tindakan yang betul?(hamboi..bru nak pikir..mcm la nak buat jenayah yang besar kan)

bila die start letak cecair macam lilin cair..terus zappp tarik..fuhhhh..terangkat kaki nasib aku tak tendang die..tapi okay lah sakit yang acceptable..takde lah sampai nak jerit...sambil tu pun duk sembang-sembang ngan aku..mungkin tak nak bagi aku fikir sakit sangat kot..walaupun hakikatnya aku tgh tahan sakit..aku pun cerita asalnya aku nak buat dekat bangsar ada satu kedai buat wax..its quite cheap la..soft wax baru RM 80++ ,then amoi tu pun cakap..kebanyakan customer cakap buat kat sana sakit..boleh dengar orang jerit2..fuii..nasib baik aku tak pergi kat sane..kalo tak mampuih aku..ni kalo bukan sebab nak kawen mmg taknak buat..huihuihui///lepas je siap brazilian wax..dia promote another package untuk eye brow lah..

sembang punya sembang last2 terpedaya jugak..over budget.. total cost its about RM 400

nak pengshannn titew..tak pepasal kene swipe..grrr

lepas cerita kat yus dia pun nak buat jugak..ok fine b ..fine...

BTW masa nak keluar the strip ternampak irine nadia marcello ngan tunang die (masa tu tunang lagi) aku syak dia pun nak gi the strip jugak..(ok ni tipu)

awal and scha pun buat kat The Strip jugak rupanya..




No comments:

Post a Comment