Monday, May 2, 2011

mari kita ke ladang hoiii...

yeayy..aku tak tahu nak letak title apa sebenarnya..so aku belasah jer nak tulis tajuk apa asal ada tajuk dah la kan.

cuti tiga hari ingatkan tak nak balik rumah sebab hari sabtu yus nak pergi berurut..kak zila pulak buat cukur jambul adam rizqeen,sabtu ada wedding dedi...macam malas plak nak balik...hari ahad buleh la aku bermalas-malasan di rumah..huii..mesti best dah  tiap minggu asik bz jer...tapi boleh plak la gigi aku ni tiba - tiba nak sakit kan..bangun-bangun tidur jer masyallah sakitnya gigi..tengok-tengok rupanya gusi dah bengkak balik..ni yang aku lemah ni..kena pergi cabut jugak gigi ni..memang tak boleh nak lari dari cabut gigi..selagi ko ni tak di buang memang tak berhenti la sakit nya..dah ramai suruh aku cabut..tapi sebab rasa macam dah okay,aku tak nak pergi jumpa dentist rupanya dia ade gelombang kedua punya sakit..tanpa berfikir dengan panjang aku mengambil keputusan untuk balik jer..dengan harapan buleh mintak abah duit cabut gigi ni..hehehehe..tapi bila pergi je ..klinik tutup plak..memang bersyukur la kan..sebab abah tak leh nak marah kalau aku tak cabut..


ayiz makan telor rebus..makan pon tak leh nak diam
sodapppp

bibik kesayangan ayiss

okay..malam tu dapat call dari uncle ann ..ajak pergi PD..
Sampai dah lewat sebab tggu dak ni balik kerja..tengah malam pun makan mane tak gemuk!yus mengutuk aku..kalo amik gambar kenapa nak buat muka..lolz salah ker?huhuhu


feymes..Paparazzi di mana-mana



bercanda di pasiran pantai
 Romantik tak?hahaha(tangan didada,kepala di atas)geli kan?
jalan-jalan ..tibe2 jumpa bahan bukti..



gambar lompat tak  abis-abis



tak cukup mandi laut,kolam renang sauna pun nak jugak..
 sauna free of charge tapi tak lama pon..sebab dah nak kena check out..hurmmm..tak pelah len kali buleh pergi lagi...

Uncle ann and makcik ni memang suka pergi holiday tak planning,last minute baru nak pergi kan..heyy..seb bek la tengah ada duit kalau tak da duit tak der nyer laaa..

lupa nak bagitau kitaorang menyewa kat penthouse..3 bilik(rm300) besar rumah tue oklah kan..peak season dapat harga macam tue..tapi makan memang best..mengiler mahal..maybe salah pilih tempat kot..kalau dapat lain,mesti murah..


banyak kan gambar..memang tak hingat!..onway balik hujan turun lebat ..sekarang kenapa yer asik hujan jer..hurmmm..



Lebat betul..menakutkan kan..
Ok..balik sudah...singgah rumah yus,sebab uncle ann park keta dekat rumah yus...dekat nilai hujan lebat betul...

p/s/: dinner ssm nak kena pakai warna merah plak dah..ni yang pening nak cari baju ni..



No comments:

Post a Comment