Wednesday, April 27, 2011

wif my love again

last week pergi Kota Tinggi lagi.....balik pun sebab yus ade bola..so aku teman kan dia balik..kesian kat die drive sorang-sorang..walaupun aku tak derla membantu pon ..aku cuma drive mase ondway nak pergi Kota Tinggi jer..tue pon asik membebel jer.. asik-asik.."by,laju tue.."    "by,Slow la.." "signal tue", bagi kereta tue jalan dulu"   hoh....tension....sabar jerla..kalau dia yang bawak tue tak nak ingat plak laju die kan..menyampah aku..hari first tak da pegi mane-mane pun..duk rumah jer..tu pun sebab die ade futsal..rase malas plak aku nak join..aku cume pergi tengok die men bola jer ..seb bek menang..kalau tak mesti die cakap kalau by ade jer mesti kalah..mangkuk tul..dah memang tak hebat...nak salah kan aku plak..huh..baru aku ingat game futsal tue boleh plak ade pergaduhan...menakutkan betul..first time aku tengok orang gaduh..seram..aku tengok orang gaduh aku plak yang menangis..tak der motip langsng!!..hehehe..emosi ni memang over..siap nyorok belakang yus..ceh..macam la orang tue gaduh ngan aku..tapi kali ni pergi kota tak dapat spend time dengan haikal and ipan sangat..sebab dieorang sume pergi pasak(kampung kak niza)..spend time ngan mak yus jela...mak yus ade buat masak-masak..buleh la aku tolong-tolong...tak der la bosan sangat kan even yus tinggal kat umah..spend mase ngan mak yus pon ok per..sembang-sembang,gosip-gosip..kate pempuan..biase la...hehehe..kpochi laa apelagi..oh yea...finally aku dapat juga makan tahu bakar....puas ati..dah lame aku nak makan...kat sini tak same dengan tahu bakar kat sana..mula-mula aku tengok ..memang pelik sangat..tauhu pon orang boleh makan macam ni jer..sedap ke?tapi bila dah makan..not bad...double thumbs up!


hermm...tiba-tiba aku rase nak buat bisness tahu bakar..rasenya kawasan rumah aku memang tak da org jual tahu bakar...ui..boleh cari duit ni...rasa bersemangat nak meniaga..

tahu bakar kat selangor lembap..tak kering macam tahu bakar johor..jual tahu bakar dengan yong tau hu...kat sini yang aku yong tau fu je..yong tau hu ade sup...dah cukup cite bab makan..tiba2 aku rase lapaq plak..

tauhu bakar sel/kl macam tauhu sumbat jer

look..tauhu bakar johor..rangup-rangup gi tu




2 comments: